Svetainėje mes naudojame būtinuosius slapukus. Daugiau informacijos. Supratau X
Print header


Prisijungimas prie “Allianz” grupės

2021 11 30 18:00:00

Prisijungimas prie “Allianz” grupės

Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kokios buvo pagrindinės priežastys, dėl kurių „Allianz“ nusprendė įsigyti „Aviva“ verslus Lenkijoje ir Lietuvoje?

„Allianz“ nusprendė toliau stiprinti savo poziciją šiame regione, kuris yra viena iš esminių „Allianz“ grupės rinkų. „Aviva“ koncentracija į dinamišką ir pelningą Lenkijos gyvybės draudimo rinką smarkiai išplės „Allianz“ gyvybės draudimo verslo mastą. Taip pat stiprus finansų konsultantų tinklas ir ilgalaikis bendradarbiavimas su „Santander“ sustiprins „Allianz“ rinkos ir produktų platinimo pozicijas. Įsigijusi „Aviva Lietuva“, „Allianz Group“ žengs ir į perspektyvią Baltijos šalių rinką.

2. Kokią žinią „Aviva“ darbuotojams perduoda „Allianz“ Vidurio ir Rytų Europos regiono vadovas Petros Papanikolaou?

Norime pasveikinti savo kolegas ir klientus iš Lenkijos ir Lietuvos prisijungus į Allianz grupę. Po sėkmingo nuosavybės perdavimo užbaigimo, dabar ypatingą dėmesį skiriame sklandžiai mūsų naujosios bendruomenės Lenkijoje ir Lietuvoje integracijai į mūsų grupę: 2400 darbuotojų, 4000 finansų konsultantų ir 5 milijonų klientų šiose abiejose šalyse. Nekantriai laukiu, kol su mūsų naujaisiais kolegomis pradėsime kartu dirbti, kaip konkurenciniu pranašumu naudosimės mūsų stipriu talentų fondu, plačiu paslaugų platinimo tinklu, paslaugų įvairove ir išaugusiomis apimtimis. Kartu toliau stiprinsime savo pozicijas rinkoje, toliau vystysime išskirtines, inovatyvias, vertę kuriančias paslaugas mūsų klientams.

3. Kokia „Allianz“ padėtis draudimo rinkoje tiek pasaulyje, tiek regione?

„Allianz“ grupė yra viena iš pirmaujančių draudikų ir turto valdytojų pasaulyje, turinti daugiau nei 100 milijonų privačių ir verslo klientų daugiau nei 70-yje šalių. „Allianz“ grupė taip pat yra viena iš didžiausių pasaulio investuotojų, valdanti apie 790 milijardų eurų klientų turto. Negana to, turto valdytojai PIMCO ir „Allianz Global Investors“ valdo 1,7 trilijonų eurų trečiųjų šalių turto. Mūsų regione „Allianz“ aptarnauja daugiau nei 9,3 milijono klientų 11-oje Vidurio ir Rytų Europos šalių, čia dirba apie 8 500 darbuotojų ir apie 20 000 paslaugų platintojų.

 4. Kokia yra „Allianz“ įmonės kultūra?

„Allianz“ grupė vadovaujasi šūkiu „Mes užtikriname jūsų ateitį“. Kadangi suprantame, kaip svarbu turėti sąžiningą partnerį, kuris teikia patikimus ir tvarius sprendimus, siekiame tai daryti teisingai, su užsidegimu kiekvieną dieną. Nuo 1890 m. visame pasaulyje mes, „Allianz“, stengiamės finansiškai apsaugoti žmonių gyvybes ir paskatinti klientus drąsiai žiūrėti į ateitį. Mes esame aktuarai, patarėjai ir paslaugų teikėjai; inžinieriai, teisininkai ir technologijų ekspertai; mes esame dukros ir sūnūs, mamos ir tėčiai; finansininkai, investuotojai ir verslininkai – kartu kuriame draudimo industriją. Kartu su naujais kolegomis iš „Aviva“ mes vadovaujamės tokiomis pat vertybėmis: orientacija į klientą, paprastas ir inovatyvus paslaugų dizainas ir skaitmena. Laikantis šių principų ir turint išskirtinai talentingų darbuotojų komandą, mums pavyko sukurti pirmaujančią finansų įmonę, kuri rūpinasi milijonų klientų saugumu.

5.  Koks „Allianz“ požiūris į įvairovę (angl. diversity) ir kaip tai atsispindi „Allianz“ grupės kasdienybėje?

„Allianz“ grupėje mes tikime atvira, įvairiapusiška ir įtraukiančia darbuotojų įvairove. Mūsų kultūra paremta įtraukiančia meritokratija – esame daugiakultūrė įmonė, kurioje dirba skirtingos kilmės žmonės, o mūsų bendruomenė yra pagrindinė sėkmės varomoji jėga. Mūsų įsipareigojimus įvairovei atspindi mūsų darbo principai – įskaitant griežtą įsipareigojimą mokėti vienodą atlygį, visuotinai vartoti anglų kalbą ir palaikyti darbuotojų mobilumą.

6.  Kaip įsigijimo sandoris paveiks „Allianz“ ir „Aviva“ prekės ženklus Lenkijoje ir Lietuvoje?

Mes didžiuojamės puikiu „Allianz“ ir „Aviva“ prekės ženklo žinomumu bei pasitikėjimu mūsų regione. Tiek „Aviva“, tiek „Allianz“ ir toliau naudos savo prekės ženklus, kol bus gauti leidimai sandoriui ir baigsis susijungimo procesas, planuojamas 2022 m. viduryje. Tuomet savo paslaugas teiksime po vienu „Allianz“ prekės ženklu – labiausiai vertinamu draudimo prekės ženklu pasaulyje ir 39-oje vietoje labiausiai vertinamu prekės ženklu pasaulyje (pagal 2020 m. atliktą „Interbrand“ tyrimą). Mes ir toliau informuosime savo klientus, darbuotojus ir partnerius apie bet kokius pasikeitimus, susijusius su prekės ženklo naudojimu.

7.  Kas bus toliau?

Mums labai rūpi, kad klientai nepatirtų jokių nepatogumų ir užtikrintume verslo tęstinumą. Po susijungimo kartu pradėsime planuoti naują kelionę, naudodamiesi išaugusiais verslo apimčių, paslaugų pasiūlos ir talentų resursais. Esame tikri, kad kartu galėsime sukurti dar daugiau vertės savo klientams ir bendruomenėms.

8.   Ką šis sandoris reiškia klientams?

Klientams lieka galioti tos pačios sutartys, investicijos valdomos kaip šiol. Mūsų klientai ir toliau gaus įprastas paslaugas bei aukščiausios kokybės aptarnavimą. Mes glaudžiai bendradarbiaujame su savo agentais ir paslaugų platintojais, užtikrindami jų įsipareigojimą teikti paslaugas nepertraukiamai. Po susijungimo mes ir toliau teiksime aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą „Allianz“ ir „Aviva“ klientams. Mes būsime labai atviri dėl bet kokių galimų būsimų mūsų produktų pasiūlos ar veikimo modelio pokyčių.