Tam, kad galėtume kokybiškai teikti paslaugas Jums, mes naudojame slapukus, kurie yra išsaugomi Jūsų kompiuteryje. Paspausdami SUTINKU, Jūs patvirtinate, kad esate informuotas apie slapukų naudojimą mūsų tinklalapyje. Atjungti slapukus Jūs galite savo naršyklės nustatymuose. Sutinku X
Print header


Integracija su „Aviva“ – D.U.K.

2021 05 27 13:30:00

Kokios buvo pagrindinės priežastys, dėl kurių „Allianz“ nusprendė įsigyti „Aviva“ verslus Lenkijoje ir Lietuvoje?

„Allianz“ nusprendė toliau stiprinti savo poziciją šiame regione, kuris yra viena iš esminių „Allianz“ grupės rinkų. „Aviva“ koncentracija į dinamišką ir pelningą Lenkijos gyvybės draudimo rinką smarkiai išplės „Allianz“ gyvybės draudimo verslo mastą. Taip pat stiprus finansų konsultantų tinklas ir ilgalaikis bendradarbiavimas su „Santander“ sustiprins „Allianz“ rinkos ir produktų platinimo pozicijas. Įsigijusi „Aviva Lietuva“, „Allianz Group“ žengs ir į perspektyvią Baltijos šalių rinką. Iki šiol „Allianz“ su „Aviva“ ir „Santander“ pasirašė susitarimą dėl pirkimo. Šiuo metu „Allianz“ siekia gauti Europos Komisijos, Lenkijos finansų priežiūros institucijos ir Lietuvos banko ir kitų reikiamų institucijų leidimus dėl „Aviva“ verslų Lenkijoje ir Lietuvoje įsigijimo.

Kokią žinią „Aviva“ darbuotojams perduoda „Allianz“ vadovas Petros Papanikolaou?

„Allianz“ vadovai labai vertina jūsų pastarųjų metų indėlį į „Aviva“ ir jūsų tęsiamą darbą, taip pat ir talentą bei gebėjimus, kuriuos atsinešate į mūsų organizaciją. Galite didžiuotis savo tvirtomis pozicijomis gyvybės draudimo rinkoje, gerai diversifikuotais paslaugų platinimo kanalais, puikiai atpažįstamu prekės ženklu ir ilgalaikiais finansiniais rezultatais. Kaip ir jūsų, mūsų aistra yra kokybė, inovacijos ir atsidavimas klientui. Po sandorio įgyvendinimo, mūsų laukia didelės galimybės ir aš nekantrauju pradėti su jumis dirbti, kad  kuo geriau jas išnaudotume.

Kokia „Allianz“ padėtis draudimo rinkoje tiek pasaulyje, tiek regione?

„Allianz“ grupė yra viena iš pirmaujančių draudikų ir turto valdytojų pasaulyje, turinti daugiau nei 100 milijonų privačių ir verslo klientų daugiau nei 70-yje šalių.

„Allianz“ grupė taip pat yra viena iš didžiausių pasaulio investuotojų, valdanti apie 790 milijardų eurų klientų turto. Negana to, turto valdytojai PIMCO ir „Allianz Global Investors“ valdo 1,7 trilijonų eurų trečiųjų šalių turto. Mūsų regione „Allianz“ aptarnauja daugiau nei 9,3 milijono klientų 11-oje Vidurio ir Rytų Europos šalių, čia dirba apie 8 500 darbuotojų ir apie 20 000 paslaugų platintojų.

Kokia yra „Allianz“ įmonės kultūra?

„Allianz“ grupė vadovaujasi šūkiu „Mes užtikriname jūsų ateitį“. Kadangi suprantame, kaip svarbu turėti sąžiningą partnerį, kuris teikia patikimus ir tvarius sprendimus, siekiame tai daryti teisingai, su užsidegimu kiekvieną dieną. Nuo 1890 m. visame pasaulyje mes, „Allianz“, stengiamės finansiškai apsaugoti žmonių gyvybes ir paskatinti klientus drąsiai žiūrėti į ateitį. Mes esame aktuarai, patarėjai ir paslaugų teikėjai; inžinieriai, teisininkai ir technologijų ekspertai; mes esame dukros ir sūnūs, mamos ir tėčiai; finansininkai, investuotojai ir verslininkai – kartu kuriame draudimo industriją. Kartu su naujais kolegomis iš „Aviva“ mes vadovaujamės ta pačia ateities įmonės vizija: orientuota į klientą, paprasta ir skaitmeninė.

Koks „Allianz“ požiūris į įvairovę (angl. diversity) ir kaip tai atsispindi „Allianz“ grupės kasdienybėje?

„Allianz“ grupėje mes tikime atvira, multikultūriška aplinka ir darbuotojų įvairove. Esame daugiakultūrė įmonė, kurioje dirba skirtingos kilmės žmonės, o mūsų bendruomenė yra pagrindinė sėkmės varomoji jėga. Mūsų įsipareigojimus įvairovei atspindi mūsų darbo principai – įskaitant griežtą įsipareigojimą mokėti vienodą atlygį, visuotinai vartoti anglų kalbą ir palaikyti darbuotojų mobilumą.

Kaip įsigijimo sandoris paveiks „Allianz“ ir „Aviva“ prekės ženklus Lenkijoje ir Lietuvoje?

Mes didžiuojamės puikiu „Allianz“ ir „Aviva“ prekės ženklo žinomumu bei pasitikėjimu mūsų regione. Tiek „Aviva“, tiek „Allianz“ ir toliau naudos savo prekės ženklus, kol bus gauti leidimai sandoriui ir baigsis susijungimo procesas. Tuomet savo paslaugas teiksime po vienu „Allianz“ prekės ženklu – labiausiai vertinamu draudimo prekės ženklu pasaulyje ir 39-oje vietoje labiausiai vertinamu prekės ženklu pasaulyje (pagal 2020 m. atliktą „Interbrand“ tyrimą). Mes ir toliau informuosime savo klientus, darbuotojus ir partnerius apie bet kokius pasikeitimus, susijusius su prekės ženklo naudojimu.

Kas bus toliau?

Šiuo metu dirbame, kad būtų gauti visi būtini priežiūros institucijų leidimai ir būtų įgyvendintas įsigijimo sandoris bei įmonių susijungimas. Iki to laiko pokyčių, susijusių su mūsų darbu, klientų aptarnavimu ir bendradarbiavimu su partneriais, nebus. Mes ypač stengiamės nesukelti klientams jokių nepatogumų ir išlaikyti verslo tęstinumą. Po susijungimo mes pradėsime kartu planuoti naują kelionę, naudodamiesi išaugusiais verslo apimčių, paslaugų pasiūlos ir talentų resursais. Esame tikri, kad kartu galėsime sukurti dar daugiau vertės savo klientams ir bendruomenėms.

Ką šis sandoris reiškia klientams?

Iki sandorio pabaigos ir. įmonių susijungimo „Aviva“ ir „Allianz“ klientams nebus jokių pokyčių. Jie ir toliau gaus įprastas paslaugas bei aptarnavimą iš labiausiai patyrusių darbuotojų. Mes glaudžiai bendradarbiaujame su savo agentais ir paslaugų platintojais, užtikrindami jų įsipareigojimą teikti paslaugas nepertraukiamai. Po susijungimo mes ir toliau teiksime aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą „Allianz“ ir „Aviva“ klientams. Mes būsime labai atviri dėl bet kokių galimų būsimų mūsų produktų pasiūlos ar veikimo modelio pokyčių.